maj 12, 2007

Intolerans

En fin kväll. Kollat på Saharah Hotnights live och varit ute och dansat lite. En och annan pilsner slank ned..

På hemvägen gick vi förbi två killar och en tjej, påtagligt påverkade. Jag sa hejdå till mina två killpolare på sydeuropeiskt vis i form av två kyssar på kinden. Efter jag lämnat dem blir de påhoppade av de två killarna och blir kallade bögar (ena har flickvän och den andre har tidigare haft det). Som tur är gick tjejen emellan och avstyrde det hela - en puss på kinden till henne!

Vart är samhället påväg? Kan inte några kompisar ta farväl genom att ge varandra en puss på kinden utan att bli påhoppade? En sak är säker är att jag hade varit där så hade jag inte vänt andra kinden till, de hade fått en rejäl smäll (eventuellt hade jag fått det - jag är de facto ganska svag). Vissa personer är förtjänta att få stryk och ska också ha det. På den punkten viker jag inte en tum.

Inga kommentarer: